Nagrody i wyróżnienia

Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-AVIVA są na rynku od 2008 roku, w tym czasie zdobyły poniższe nagrody i wyróżnienia.

Rok 2018

Ubezpieczenie Locum Comfort otrzymało ORDER FINANSOWY 2017. To wyróżnienie miesięcznika Home & Market w plebiscycie najlepszych produktów finansowych 2017, w kategorii ubezpieczenia mieszkaniowe.




 


Rok 2017

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. zajęło 1-wsze miejsce w konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, w kategorii ubezpieczeń majątkowych (bez komunikacyjnych). To ósmy ranking zorganizowany przez Gazetę Bankową, który wyłania najlepsze firmy ubezpieczeniowe. Niezależna kapituła ocenia informacje od ubezpieczycieli, Rzecznika Finansowego, Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) dotyczące jakości obsługi klientów i likwidacji szkód. To bardzo ważne wyróżnienie, które potwierdza nasze wysokie standardy obsługi klientów i wychodzenie naprzeciw ich oczekiwaniom.


Rok 2016

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. zajęła 1-wsze miejsce w konkursie Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa, w kategorii ubezpieczeń na życie. To już siódmy ranking zorganizowany przez Gazetę Bankową, który wyłania najlepsze firmy ubezpieczeniowe. Jury oceniło informacje od ubezpieczycieli i Rzecznika Finansowego dotyczące jakości obsługi klientów i likwidacji szkód. To bardzo ważne wyróżnienie, które potwierdza nasze wysokie standardy obsługi klientów.

 

Kapituła programu "Firma Przyjazna Klientowi" kolejny raz podjęła decyzję o przyjęciu BZ WBK-Aviva TU w poczet laureatów. Oceniano opinię klientów na temat satysfakcji ze współpracy, łatwość kontaktu, prawdopodobieństwo rekomendacji oraz ogólne zadowolenie.

 

Rok 2015

BZ WBK-Aviva TU ponownie na podium tegorocznego konkursu „PRZYJAZNA FIRMA UBEZPIECZENIOWA”. Ranking zorganizował miesięcznik ekonomiczny "Gazeta Bankowa". Niezależne jury oceniło informacje od ubezpieczycieli i Rzecznika Finansowego dotyczące jakości obsługi klientów i likwidacji szkód, zastosowania nowoczesnych kanałów komunikacji a także liczba skarg zgłaszanych przez klientów oraz spraw sądowych.
Spółki powtórzyły ubiegłoroczny wynik i zostały nagrodzone w kategoriach:
Ubezpieczenia osobowe i majątkowe - II miejsce
Ubezpieczenia na życie - III miejsce

 

Zdobywca Godła 2015
BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń zostało po raz piąty nagrodzone Godłem „Firma Przyjazna Klientowi” nadanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

BZ WBK-Aviva TUO S.A. otrzymała "Srebrny Parasol" w uznaniu za bardzo dobre wyniki finansowe w 2014 roku.
To główna nagroda w plebiscycie miesięcznika Home & Market przyznawana co roku towarzystwom ubezpieczeniowym. Jury konkursu przyznając wyróżnienie doceniło wzrost zysku o 82 proc. r/r oraz wyniku technicznego o 104 proc. r/r., które są efektem rozwoju na wielu płaszczyznach – pracy nad poprawą efektywności różnych kanałów sprzedaży, nad sprzedażą produktów ochronnych oraz doskonaleniem jakości obsługi posprzedażowej klientów.

 

Rok 2014

W grudniu BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń por raz kolejny znalazły się w gronie laureatów w ogólnopolskim konkursie "PRZYJAZNA FIRMA UBEZPIECZENIOWA". Inicjatywa Gazety Bankowej wyłania liderów spośród towarzystw i firm ubezpieczeniowych, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszą jakość obsługi ubezpieczonych w trakcie trwania ubezpieczenia, jak i podczas likwidacji szkody i wypłaty świadczeń i odszkodowań z zawartego ubezpieczenia. Spółki zostały nagrodzone w dwóch kategoriach:
Ubezpieczenia osobowe i majątkowe - II miejsce
Ubezpieczenia na życie - III miejsce

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń zostało po raz czwarty nagrodzone Godłem „Firma Przyjazna Klientowi” nadanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

Rok 2013

W grudniu BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A. zostały wyróżnione tytułami - „Perła Polskiej Gospodarki”.

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń zostało po raz trzeci nagrodzone Godłem „Firma Przyjazna Klientowi” nadane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

Rok 2012

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Perła Polskiej Gospodarki.
Firma zdobyła pierwsze miejsce w kategorii perły sektora finansowego oraz czwarte miejsce w kategorii perły duże w X edycji konkursu.
Ranking Perły Polskiej Gospodarki organizowany jest od dziesięciu lat i klasyfikuje najbardziej efektywne polskie firmy na wskaźnikach opracowanych przez ekspertów Instytutu Nauk Ekonomicznych PAN.

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń zostało po raz drugi nagrodzone Godłem „Firma Przyjazna Klientowi” nadane przez Fundację Obserwatorium Zarządzania.

 

Rok 2011

BIZNES GWARANT otrzymał ORDER FINANSOWY 2011 - wyróżnienie miesięcznika Home & Market w plebiscycie najlepszych produktów finansowych 2011, w kategorii ubezpieczeń dla klienta biznesowego.
Nagrodzone produkty wyłaniane są przez kolegium redakcyjne spośród wszystkich nadesłanych propozycji w oparciu o porównanie ofert, ich analizę, opinie zebrane wśród instytucji finansowych, research przeprowadzany na forach internetowych i wśród niezależnych analityków rynków finansowych.

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń nagrodzone zostały Godłem ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”.
Obserwatorium Zarządzania wyróżnia w ten sposób instytucje, które za priorytetowe stawiają potrzeby klientów i pracują nad jakością ich obsługi.
W ramach procesu certyfikacji Towarzystwa BZ WBK-Aviva zostały poddane niezależnym audytom sprawdzającym jakość obsługi klienta m.in. w takich obszarach jak: dopasowanie do potrzeb klientów, zaufanie klientów, rzetelność, dostępność kanałów komunikacji, atrakcyjność oferty. Uzyskane przez BZ WBK-Aviva wysokie wyniki na każdym audytowanym poziomie zapewniły zdobycie Godła „Firmy Przyjaznej Klientowi”.

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie zostało nagrodzone tytułem Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej.
Gazeta Bankowa wyróżniła w ten sposób firmy, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszą jakość obsługi klienta w trakcie trwania ubezpieczenia, podczas likwidacji szkody oraz wypłaty świadczeń lub odszkodowań.
Ponadto oba Towarzystwa BZ WBK-Aviva - spółka życiowa i ogólna otrzymały wyróżnienie za prowadzenie otwartej komunikacji z rynkiem.

 

Rok 2010

Ubezpieczenie Na Podróż - Odkryciem Roku na rynku ubezpieczeń turystycznych.
Zdobywca Lauru Klienta 2010.

 

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych S.A., z siedzibą pl. Władysława Andersa 5, 61-894 Poznań, NIP 2090001167, KRS 0000310719, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy wynosi 27 000 000 PLN opłacony w całości.

BZ WBK-Aviva Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., z siedzibą pl. Władysława Andersa 5, 61-894 Poznań, NIP 2090001173, KRS 0000310692, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Kapitał zakładowy wynosi 24 250 000 PLN opłacony w całości.

Ważne telefony i adresy

  • Obsługa klienta, reklamacje

801 888 188 lub 22 557 44 71
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 20:00

lub na adres e-mail
 obsluga.klienta@bzwbkaviva.pl

  • Zgłoszenie roszczenia

801 888 188 22 557 44 71
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8:00 - 20:00

  • Centrum Alarmowe
    dla ubezpieczenia NA PODRÓŻ

22 205 50 95

dla ubezpieczeń podróżnych w ramach kart kredytowych:

22 205 50 51

  • Informacja o ofercie i zawarcie umów ubezpieczenia

1 9999 61 81 19999
Infolinia czynna w dni robocze,
w godz. 8.00 - 19.00

  • Sekretariat:

61 659 66 26

* opłata zgodna z taryfą danego operatora

Ubezpieczenia

Logowanie dla klientów indywidualnych i firm